İLETİŞİM
*Hastanemizden hizmet alan vatandaşlarımızın görüş ve önerilerine değer vererek hizmet sunumumuzda bu görüşlerden istifade etmek,
*Çalışanlarımızın görüş ve önerilerini alarak sağlıklı ve huzurlu çalışma ortamı oluşturabilmek
GÜVEN
*Sağlık hizmeti sunum süreçlerini modern,standartlara uygun,ölçülebilir ve izlenebilir bir şekilde uygulayarak sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,
BİLGİ
*Sağlık alanındaki her türlü gelişimi takip ederek,
*Sürdürelebilir ve gelişime açık sağlık hizmeti sunma bilincinde,
*Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,
SORUMLULUK
*Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak,
*Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,
DUYARLILIK
*Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bir kurum olmak
VEFA
*Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize,
*Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak,
DAYANIŞMA
*Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak,
PAYLAŞIM
*Ben değil ,biz yaklaşımı ile hareket etmek,iyi ve kötü günde bir arada olmak,
BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
*Her insan değerlidir inancı içinde,
*Her koşulda hizmet vermek,her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
ŞEFFAFLIK,DÜRÜSTLÜK
*Kurumumuz kayıtlarında yer alan bilginin ,ilgili kişiler tarafından izlenebilrliğini sağlamak,
*Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak
KALİTE YÖNETİMİ
*Hasta ve çalışan memnuniyetini ön planda tutan,kurallara bağlı güvenilir sürekli gelişmeyi amaç edinmiş,sağlıkta kalite standartlarına uygun sağlık hizmeti sunmaktır.
FARKIMIZ
*Değer üreten anlayışımız ,
*Takımdaşlık duygumuz ve görev bilincimiz,
*İlkelere bağlığımız,
*Yeniliklere açık olmamız,
*Öğrenmeye açık yüksek sorumluluk bilincine sahip,dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma yeteneğimizdir.